Entreprenören Madelene Törnblom grundade år 2018 direct-to-consumer varumärket Maya Delorez tillsammans med sin pappa. E-handeln, som säljer träningskläder inom ridsporten, blev år 2019 utnämnd till årets snabbaste växande e-handel enligt Dagens Instustri´s årliga lista. År 2020 är den planerade omsättningen redan 40 miljoner, och succen är ett faktum.

I podcasten Framtidens E-handel berättar Madelene Törnblom om de olika försöken innan hon hittade rätt produkt att satsa på, hur man hittar marknadsmöjligheter, hennes tankegångar när hon skulle välja namn på sitt märke, och vad som fungerar bra för henne i marknadsföringen. Hon avslöjar vilka som var de viktigaste faktorerna för henne för att lyckas med projektet, och berättar om planerna att bli världens största varumärke inom ridsporten.

Lyssna på det spännande avsnittet i podcasten Framtidens E-handel.

Värd: Björn Påhlman Spenger

Medverkande: Madelene Törnblom, grundare av Maya Delorez

Mer info: www.framtidensehandel.se