Entreprenören Hugo LePrince gästar podden Framtidens E-Handel och berättar om hans spännande resa, samt går i detalj igenom hur man gör för att lyckas med marknadsföring av sin e-handel på den sociala plattformen TikTok.

Går dett att nå andra målgrupper än Millennials & Gen Z? Hur får man ett högt engagemang på TikTok? Vilka är de huvudsakliga framgångsfaktorerna på TikTok´s plattform? Och hur hittar man kreatörer som passar ens brand? Hugo berättar om varför han tycker att TikTok är så otroligt spännande, varför man måste börja använda TikTok nu, och den gyllene regeln för att skapa ett klipp som går viralt. Han förklarar även vilka olika kategorier man kan använda sig av, och vilka målgrupper som man kan nå via TikTok. Ta del av Hugo´s smarta tips i veckans poddavsnitt i Framtidens E-handel.

Värd: Björn Påhlman Spenger

Medverkande: Hugo LePrince på Creed Media Group

Mer info: www.framtidensehandel.se